Salt Lake City Weekly | Comment Archives | stories | News | Letters

Comment Archives: stories: News: Letters

Re: “Feedback from Feb. 28 and Beyond

INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
Get $5,500 USD every day, for six months!

See how it works
Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
Make up you mind before applying, straight deal...

Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
via email address::{Automatictellers@gmail.com}

We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
services, we are here for you anytime any day.

Here is our price lists for the ATM CARDS:

Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

make up your mind before applying, straight deal!!!

The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
email address:: {Automatictellers@gmail.com}

Visit our Website for more Info: https://automatictellers.webs.com
.....

Posted by Automatic Teller on 03/15/2019 at 8:44 PM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

N er det en stund siden disse ordene ble skrevet ser jeg. Men jeg legger til noen ord alikevel. Slike ting gr jo ikke ut p dato:) Trist og fle den negative energien :/ ordklveri frer ikke med seg noe godt. Ingen lytter til hverandre. Oppgaven blir da kun fremme sitt eget syn, og da taler man for dve rer. Ja greit, vi mennesker er ikke perfekte. Selv di som styrer skuta gjr feil til tider. Hadde vi vert perfekt som menneske, hadde vi ikke trengt mellomlande her p jorden;) Man m slutte og ta seg selv s hytidelig. Vi er ikke perfekte,langt ifra. Dette m man pminne seg selv om "OFTE" for vi har en tilbyelighet og svakhet vi mennesker, ptvinge andre sine egne meninger og forstelse, og blir hissig, sint eller furten om man ikke hele tiden fr aksept og forstelse. Det er en skole vi er her p jorden. Noen ganger forst man og tar aldrdommen innover seg, andre ganger selv om man ser seg selv i speilet ser voksen ut, nekter og akseptere ting, og furter i stedet. Da er man tilbake p barnehagestadie igjen. Slik er det med oss alle, Uansett hvor gammel rynkete vi blir. Det finnes kun "treenigheten" som er perfekt. Vr Himmelske Fader, vr Herre Jesu Krist og den hellige nd. Det nytter ikke leke guder og tro att vi er det. JA, vi har himmelske foreldre og har en bitteliten mulighet til bli dem lik, men da m vi strebe etter bli dem lik, det kommer ikke av seg selv. Det blir for lett og tro p ndegave alene, nr man forstr [LITT]
Hva di har gjort, og gjr for oss! Det nye testamentet er full av godhet og kjrlighet. Jesus gikk som ett eksempel for oss og fortalte hva han krevde av oss som menneske" MOT hverandre" Den samme godhet og varme strler ut fra Mormons Bok. Di to bkene bekrefter overfor hverandre, budskapet om tro hp og kjrlighet. Det store offeret Jesus gav til oss, strste kjrlighet, en strre gave fins ikke. Den utrolige lydighet han hadde ovenfor sin Himmelske Fader!! Man kan sprre seg selv, Hvem er egentlig vi mennesker, att skapelsen av alt i unniverset vil ofre seg slik for oss?? Leser man mellom linjene og studerer skriftene, vil trsteren, den hellige nd, gi oss en slik forstelse som mennesker ikke klarer p egenhnd. yeblikk der kjrlighet strmmer gjennom en, og lykken flges ubeskrivelig. Dette er yeblikk jeg lever p. Det fr meg til ske mormons bok, lre og panter og det nye testamentet, for di handler alt om Jesus Krist og hans kjrlighet til oss. Men vi er under skolegang. Vi kan ikke lene oss tilbake og tro att alt vil komme til oss gratis. Nr Herren jobber for oss, er jo han ett eksempel p hvordan vi skal vre mot hverandre, hva vi skal legge vekt p samtidig som han krever trofasthet og lydighet fra han. Nkkelen til det er skriftene, spesielt Mormons bok som er ren i sin tale og er gitt til oss i dag. Den fyller ordene i bibelen som er viske bort. Klare ting som er blitt borte etter mange oversettelser i tidens tann, som l i hendene p mrke preste som brukte den til og dmme mennesker. Ubeskrivelige torturredskaper og ptvunget erkjennelse fra en stakkar som ikke hadde gjort noe galt og drmte dem til Helvete. S vi skal vre glad vi har di klare skriftene i dag, di utfyller hverandre. Jeg kom i kirken som 21 ring. Trofast i 14 r. Etter 20 rs fravr med mange laster som har bygd seg opp gjennom mange r, trodd jeg ikke det var mulig. Men her er jeg igjen, dog med en tyngre bagasje av erfarenhet:) jeg elsker skriftene. Men det kom ikke lett til meg, jeg mtte tvinge meg selv hver dag. Rart med det, om man legger hele sin vilje i det, og prver s godt en kan, og ikke som andre kan, men som jeg kan. pent Herren veiene for meg og tok alle mine laster fra meg. Det som jeg let med i mange r, var blitt luft for meg plutselig, og det bar rart, men s utrolig herlig. Jeg gir mitt vitnesbyrd til den som kommer over disse ord. Mormonbok har forandret mitt igjen, noe jeg ikke trodde var mulig. Jeg tror p vr profet josep smitt, den var jeg ikke helt trygg p fr, men det er jeg n. Ha tro sstre og brdrer ;0) En hilse fra lille Norge

Posted by Norge on 03/10/2019 at 9:56 AM

Re: “You've Been Sprayed

URGENT AND EFFECTIVE LOVE SPELL CASTER TO HELP YOU GET BACK YOUR EX LOVER VERY FAST 2018 Contact DR LARRY assurancesolutionhome@gmail.com WhatsApp +1 (424)-261-8520 I am Laura Peggy from (ALABAMA), When I eventually found testimonies about this spell caster Dr Larry , how he helped many people to get their lovers and broken homes back, i contacted him too because I was absolutely desperate to get my lover back. Life without my lover was a real mess for me and my kids. i wanted a dramatic change and I thought love spell could be the solution. After discussing the resolution with Dr Larry, he gave me hope that he will restore my relationship. I felt confident that he will actually make my lover to return home and he did! Its fantastic what this great spell caster have done for me, his help is priceless! I don't know what I would have done without Dr Larry, He does his job so well he is organized and highly functional, i believe he is the best spell caster i can count on when it comes to all kinds of spell, I am so happy that my lover return back home. If you need help, contact him right now through these details below: Email: assurancesolutionhome@gmail.com WhatsApp +1(424)-261-8520 Website: http://assurancesolutionhome.wordpress.com http://assurancesolutionhome.website2.me/ ,///l

Posted by LAURA PEGGY on 02/16/2019 at 11:30 PM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

The Catholics, the Mormons, the Scientologists, the Jehovah's Witnesses, etc., they all have secular power given to them by the devil. They all claim divine power, but they instead have computer/electronic power and with it many mistakes and errors. The Catholics and Mormons have billions of dollars to spend making people believe that they have power from the real one God of the universe to expend on the earth, but they don't. They are frauds! That's why Catholic priests and Mormon elders are great sexual molesters of children. That's why the Mormon and Catholic hierarchies pay tens of millions of dollars in judgments against them in federal courts for sexual molestation. It seems that rank and file Catholics and Mormons accept the secular culture of their cults as a evidence of their worthiness. Yet, Jesus said in the Holy Bible that the trees that do not bear good fruit will be hewn down and cast into the fire of hell. Oh, of course the Mormons don't believe in a hell for Mormons, but the Catholics do. The true church of Jesus is on the earth, but its not the Mormons and its not the Catholics, for the gospel of grace through faith is taught by neither. All of the works done by the Mormons, especially the baptisms of people like Ted Bundy, are dirty worthless rags in the sight of the one true God of the universe, Jesus of Nazareth!

1 like, 2 dislikes
Posted by Norton R. Nowlin on 02/13/2019 at 7:28 AM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

This goes out to Roger Jameson and the other Mormon religionists who contend that everything done officially in the Mormon Church is approved and condoned by the real God almighty. Mormon apostle Marvin J. Ashton was at the L.A. Mormon Temple on the morning of July 7, 1973, when my first wife and I were married in the Mormon temple rite. Ashton spoke to all the men who were going to be married after the first endowment session and said, in the name of Jesus Christ, that "every ordinance and act done in this temple and in every official ordnance done outside this temple is known by, and approved, by God, in the name of the holy priesthood, so that nothing is ever amiss." Hence, the baptism of Ted Bundy in 1975, in SLC, had to be approved, in interviews with Bundy, by three presiding Melchizedek Priesthood Mormons, a full-time missionary district leader, and a ward bishop or branch president, usually a high priest, which, according to Marvin J. Ashton, was known and approved by the Mormon god. According to Mormon theology, a Mormon bishop, a high priest, is "a righteous judge in Israel." Bundy was interviewed by a full-time elder district leader missionary and a Mormon bishop or branch president prior to being dunked. These suits, these Mormon suits, Mormon elders, bishops, stake presidents, patriarchs, seventies, apostles, and prophets and have as much power to discern spiritually as the CEOs of General Motors, Disney, or any other corporation. They are a bunch of frauds. I had sad dealings with these frauds in 1976 when they represented to me that they had the power of the real God of the universe, Jesus Christ of Nazareth, to look after my family when I was overseas in the USMC. Everything that goes on in Mormon temples and in Mormon processes is secular and manmade and has no approval from the real God almighty. That is why a serial killer was approved for Mormon baptism!!!!

1 like, 1 dislike
Posted by Norton R. Nowlin on 02/13/2019 at 6:40 AM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

My concern is that as LDS we believe bishops and stake presidents have the gift of "discernment." Why didn't those people listen to the Holy Ghost and not allow Bundy to join the church? It is very concerning to me that Bundy was able to fool a bishop holding the priesthood into allowing him to be a baptized member. Thankfully he apparently never got to the temple although I'm not sure about that. Does anyone know? If the bishop allowed him to be baptized he could also have issued Bundy a temple recommend? Think about THAT one. Shaking my head.

0 likes, 1 dislike
Posted by Kelly Heflin on 01/30/2019 at 10:29 AM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

Ted Bundy was baptized because he went to an lds branch. He liked what he heard. He was also was good at lying. After his execution he wouldn't have his baptism by proxy because he was already baptized. Because he lied about his name is baptism is in void and also if he was baptized under Ted Bundy then he would have been excommunicated from the church. I know because I am a member of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints. He was an evil man and he has been punished.

1 like, 2 dislikes
Posted by Dawgs4Life on 01/25/2019 at 5:41 PM

Re: “Feedback from Aug. 9 and Beyond

Order legit ielts,visas, passports,ID cards whatsapp:+27838808170
buy IELTS band 8+ without exams from BC backdoor in kuwait, saudi arabaia, oman, Dubai & qatar

Request for valid ielts/pte/gmat/toefl/nebosh Vietnam/AUSTRALIA

Need original ielts, Toefl gre certificate without taking the test

Need Band 7, 8, 8.5 or 9 in Ielts, Or over 60 at the toefl exams? here (+27838808170) is Where you can Get/Gain/Buy/Obtain Registered Ielts, Toefl, Gre, nebosh,esol, celta/delta,pte, gmat Certificate Without Attending Exam with Online verification possible.

If you want to travel, study or work abroad, get our,TOEIC,TIEP NEBOSH, IELTS, TOEFL, ESOL, GMAT, CERTIFICATES Without Attending Exam.in Pakistan, UAE, Asia, Europe, Italy, Indian, and UK

contact (Whatsapp number... +27 83 880 8170) IELTS

Skype name:: raul bestpro

Buy original 100% genuine registered verified Ielts Certificates Without Exama
BUY Real 100% Verified Score IELTS, IDP, TOEFL, GMAT, ESOL, DEGREE Certificate without Exam
ielts certificate for sale...

Posted by docjones1 on 12/17/2018 at 6:50 AM

Re: “Feedback from July 19 and Beyond

I feel very happy to share my great and wonderful testimony with everyone on this site,I was married for 4 years to my husband and all of a sudden another woman came into the picture he started hating me and he was abusive.but i still loved him with all my heart and wanted him at all cost.... He filed for divorce and my whole life was turning apart and i didn't know what to do, he moved out of the house and abandoned me and the kids... my very close friend told me about trying spiritual means to get my husband back and introduced me to a spell caster so i decided to try it. although i didn't believe in all those things then when he did the special prayers and spell, after 2 days, my husband came back and was pleading that he had realized his mistakes I just couldn't believe it, anyway we are back together now and we are happy in case anyone needs help here is his email address; gbojiespiritualtemple@gmail.com His spells is for a better life OR call his number +2349066410185 or contact him on his website : http://gbojiespiritualtemple.website2.me

Posted by briana sherry on 08/24/2018 at 4:03 AM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

Thanks for the information. Very interesting but let's try to all be a little less biased. Lots of love to everyone. Let's not fight cause life's too short to deal with anemasity and what psychology has taught me stress just isn't good for our health!! Love to all.

1 like, 1 dislike
Posted by lovenothat on 08/05/2018 at 7:47 PM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

I am surprised this is still open for comments, but more surprised that a simple truth is not explained, that the Savior is the final judge. We all receive ordinances and can accept or reject them, but as to their efficacy, that is decided in the final judgment. No one else judges for eternity, even those managing the temple records.

1 like, 2 dislikes
Posted by Warren Zeigler Sr. on 07/13/2018 at 12:28 AM

Re: “Who's Monitoring the Court?

To all victims,
Ive just learned about this sickening JSS so-called business thru a friend.
She was sent to the program by the courts after being cited on a first time traffic misdemeanor offense a year ago.
On her first visit to JSS she was judged and classified on the spot by a female supervisor.
She was told I know your kind and you think your entitled.
Wow what a thing to say on her first visit and they didnt even know her or her past history.
Then it went down hill from there this has caused her anxiety and stress.
This is a single mother raising four beautiful teens, she is a full time student about to graduate, she recently went thru a divorced after years of physical and mental abuse by her spouse.

After her first meeting she learned that JSS is a family owned so-called business run by family members.

Now my question is how can anyone file a complaint with JSS when its run by family members.

In my research I read peoples stories and complaints against JSS and how they were poorly treated it is so wrong and unethical.

This is discrimination to me but no one has taken this to the next level thats probably because of money, time and fear that nothing would be done.
I feel its time to expose JSS to the public.
I also feel that it is totally wrong for a family owned business to control the outcome on peoples lives with their recommendations to the courts.
I also think its totally wrong of them to require money upfront from people who are already suffering financially, physically, mentally and emotionally.
Many of these people are already dealing with their own issues of embarrassment and struggles.

The final icing on the cake was when I read that everyone in the JSS program are required at the completion of the course to write an assay on their experience.
These essays are returned to JSS prior to them filing their final recommendations with the Courts.
I feel the courts should be monitoring and evaluating JSS by requiring feed backs from those who have gone thru the program.

Things have to change and JSS needs to pay back the people theyve used and abused over the years.
After all JSS can make or break a persons future/life including their family life, job and freedom.

One wrong is bad enough but Two wrongs means its time to investigate and make things right..
I reaching out to any and all who have been thru the JSS program and Id like to get your feed back and feelings.
In closing Im interested in knowing if your willing to stand as one and fight this cruel violation of your rights?

Plz respond back I need to hear your story also pass this on to anyone you know effected by this business.
Plz email with your story I dont need your name at this point just your story and how you were treated.
Plz email to taiana1279@yahoo.com.

Posted by Bill Brown on 06/11/2018 at 7:37 PM

Re: “You've Been Sprayed

BELOW IS HOW I WAS TOTALLY CURED OF MY RESPIRATORY PROBLEM.

Brothers and sisters, friends and well wishers, it is with deep joy in my heart I drop this piece of note to say to the world how I was cured of a respiratory problem caused by Chemtrails in my state. I am from Louisiana, USA. Years back I lost my lovely mum to respiratory problem caused as a result of the spray of Chemtrails in the styles and since then so many people have died of same. I came in contact with it via the air I breath in and since then I have be living with respiratory problem. So many doctors tried to treat me but they keep saying nothing can be done and all of that. To cut the long story short a neighbour of mine suggested the use of herbs but the question was now whos the herbalist to contact because any successful herbalist in the state end up dying. So my neighbour related my problem with his b/f who was cured of his cancer problem by Great Dr Uwadia Amen. So after explaining to Dr Uwadia, the great Dr promised that he would cure me and I wont die of this respiratory problem. i so believe in him because the way he was talking to me. Behold he counseled me and told me what to do. So I did it, we made all arrangement and he prepared the herbs and shipped to me in Louisiana. I used it and behold just like magic OMG I am sharing tears right now. I am totally cured of my respiratory problem, Dr Uwadia Amen cured me with his herbs. Please if you are suffering from same problem, please contact Dr Uwadia now and get your cure. His email is ( doctoruwadiaamen@gmail.com ) wish all of you a quick recovery. Dr Uwadia Facebook name is ( doctor Uwadia Amenifo )

Posted by Jenni Moon on 04/03/2018 at 6:26 AM

Re: “Cyber Sluts on the Move

Do the Cyber sluts still even exist? If so, does anyone know the contact information for them?

Posted by Kim Wilson on 03/09/2018 at 7:35 PM

Re: “Feedback from Feb.22 and Beyond

HOW TO GET YOUR EX LOVER BACK URGENTLY AFTER DIVORCE/BREAKUP!.
Hi everyone,
I'm so excited. My ex-boyfriend is back after a breakup, Im extremely happy that will are living together again..
My boyfriend of a 4yr just broke up with me and am 30 weeks pregnant. I have cried myself to sleep most of the nights and dont seem to concentrate during lectures sometimes I stay awake almost all night thinking about him and start to cry all over again. Because of this I end up not having energy for my next days classes, my attendance has dropped and am always in uni and on time. Generally he is a very nice guy, he ended it because he said we were arguing a lot and not getting along. He is right weve been arguing during the pregnancy a lot .After the break up I kept ringing him and telling him I will change. I am in love with this guy and he is the best guy I have ever been with. Im still hurt and in disbelief when he said he didnt have any romantic feelings towards me anymore that hurt me faster than a lethal syringe. He texts me now and then mainly to check up on how am doing with the pregnancy, he is supportive with it but its not fair on me, him texting me asI just want to grieve the pain and not have any stress due to the pregnancy. i was really upset and i needed help, so i searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Azeez can help solve marital problems,restore broken relationships and so on. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and i did it then he did a spell for me. 17 hours later, my bf came to me and apologized for the wrongs he did and promise never to do it again. Ever since then, everything has returned back to normal. I and my bf are living together happily again.. All thanks to Dr Azeez if you have any problem contact Dr Azeez now and i guarantee you that he will help you. Heres his contact.
Email him at: Azeezabdulahi12@gmail.com
call / add him on whats-app: +2348160153829

Posted by Nicole Travolta on 03/07/2018 at 1:38 PM

Re: “Soap Box Dec. 7 and beyond

I haven't read either of Bill Frost's columns this month. Is he on hiatus?

Posted by RJS on 12/23/2017 at 2:25 PM

Re: “The Baptism of Ted Bundy

im currently considering lesving the churcb,
and Ii believe you guys have too much free time n your hands maybe you should spend that time foing some good in the world.
sincerely marcos Vega

2 likes, 4 dislikes
Posted by Mark67 on 09/09/2017 at 9:51 PM

Re: “Soap Box: May 4-10

Scotty Furash,

I just recently moved to Utah from Maryland where I found the sport of Camogie (or Hurling) and fell in love with it. I know there isn't a big Irish community in Utah, but I've been trying to find a way to keep with it. I've found several different older posts online of people looking to build a team/club, but not sure how to bring everyone together. Thoughts?

Rachel

Posted by Rachel Pellegrino Bowman on 06/09/2017 at 8:22 AM

Re: “You've Been Sprayed

I'm KEREN from United State,.Am posting this comment for those who have HEPATITIS C and need cure, This is my story, i was a victim of HEPATITIS C, i lived with this virus for 5 years without a cure, all my hope was lost, i thought i would die soon, i searched for help but all was in vein but i never stopped searching, but by miracle i came mistakenly came across a herb caster named Dr gbojie, so i contacted him for a try, gush, i did not believed what happened, he cured me just in 2 week, the hepatitis c virus left my body, i was normal again like before, i am so shot of words, i am the happiest person so ever, i cant believe i could be healed again. please contact him if you have the same problem as mine, he we help you to become happy again, email gbojiespiritualtemple@gmail.com.com his cell number :+2349066410185 so any type of disease HIV/AIDS,CANCER, ALS, Hepatitis B, PCV.. HERPES, Diabetic,through his via website https://gbojiespelltemple.wordpress.com

0 likes, 1 dislike
Posted by keren manzo on 05/13/2017 at 12:06 AM

Re: “No Love for Motorcycles at Airport

I agree. Recently moved to SLC and for short trips, motorcycle riding to the airport is convenient, efficient, low pollution and space efficient. I had that in the Detroit Airport for free, which was well-utilized and incr doubly space efficient. Considering the volume of motorcycle riders in the area, and the convenient good weather, free motorcycle parking at the airport would be a major plus for everybody.

Posted by Jon-Kar Zubieta on 05/09/2017 at 7:10 PM

Top Viewed Stories

  • Local Music Issue 2019

    Turn it up to 11, boys and girls. Our rockingest issue is here!
    • Mar 12, 2019
  • From the Coffin

    A weekly roundup of international news oddities.
    • Mar 13, 2019
  • Double Take

    State senator-turned SLC mayoral candidate Jim Dabakis raises eyebrows with KUTV alignment.
    • Mar 13, 2019
  • More »